helg ännu en gång

Lika skönt som alltid med helg.
Nu har det gått en vecka med endast rep av musikalen.
Det har faktiskt gått bra och jag känner rätt så lugn,
vilket jag inte gjorde i början av veckan.
Jag trodde inte det skulle gå såhär bra och att vi skulle hinna så mycket. 
Men på måndag har vi övning hela dagen plus kvällen. 
Sen har vi tisdag. På onsdag är det föreställningar.
Den blir faktiskt riktigt bra även om den känns lite.. deprimerande ibland. 
Men alla teatrar kan ju inte vara WOHO kärlek gulligull!
Många fina låtar som är skrivna av några i gruppen också.
Jag och johanna skrev en text också till ännu en låt,
men.. den blev inte med..

Det känns bra med bara en dag med föreställningar,
eftersom vi hade en hektisk turné förra gången.
Fast det är ju roligt på sitt sätt såklart.

Det jag har plannerat in i helgen är:


- hitta kläder till teatern
- umgås med magnus & familjen
- åka och simma (!)
- baka
- rita
- skriva klart låtar
och sen får jag se..

Ritade nyss en bild på Ola Salo!
Jag är ju inte så mycket för att rita jag..
Gör det nästan aldrig! Men ändå!



Kommentarer
Postat av: Katarina

du e duktig du!! spela sjunga baka och rita,Jag skulle vilja att du ritade av Vera nästa gång du kommer;)

2011-03-20 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0