here with you

Idag hade jag tre viktiga saker jag skulle göra.

1. skriva lappar till min lilla uppvärmning
som jag ska leda på tisdag
2. leta klart kläder till musikteatern
3. fixa lite mat tills imorgon,
eftersom vi ska stanna kvar efter skolan och öva

jag har klarat av ettan och tvåan redan, wohooo!
trean ska jag fixa ikväll.

var en sväng till farmor och hälsade på,
och det var där fick jag låna kläder också.

så vad jag ska göra nu, det vet jag inte.

hm, förresten. jag var och simmade igår!
det var väääldigt längesen.
men väldigt behövligt och roligt var det.
ska försöka göra det oftare.
jag är väldigt rädd för djupt vatten
så jag ska försöka träna bort det.

fast simhallen här i hammerdal är väldigt grund så.. ja. haha.
men simning är bra att träna.

och kom ihåg!
man inte göra mer än sitt bästa.

haha, en bild från en övning.



Kommentarer
Postat av: Vanessa Nygren

Hej, jag älskar värkligen din blogg! Du har inspererat mig till att också blogga. Jag hittade din blogg på google.se och besöker din blogg varenda dag! Mvh.Vanessa Nygren

2011-03-21 @ 11:20:03
URL: http://vanessanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0