huvudvärk

Vaknade med huvudvärk, inte så skönt. Men det hade ju kunnat vara värre!
Så jag blev hemma idag. Igår var jag och repade med bandet,
imorgon blir det en sista träning innan tävlingen som är på LÖRDAG! 
Hoppas jag frisknar på mig! Men det tror jag absolut.

Nu är det alltså sista deltävlingen innan FINAL! 



Fem av nio band kommer gå vidare.
Jag är bara glad gör att få vara med, så om vi går vidare eller inte är inte livsviktigt!
MEN det skulle vara otroligt roligt såklart! Så klart man håller tummarna.
Men det kommer vara svårt, för alla band är duktiga.
Och det är svårt att säga vilka som är bäst eftersom det faktiskt är olika musikstilar.. :s

Gick på stan igår också ensam, tråkigt men det funkade. ;)
Blev lite köpt också, nämligen detta:

Silvershampoo (inte exakt det på bilden men)
Hoppas den är bra.




Wig Wam Mascara 
Ingen aning om den är bra, får se det då. :)

..och Dream Matte Mouse Foundation. Lätt den bästa enligt mig..
hatar när den tar slut och jag får ta min nöd-foundation som är FÖR BRUN,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0