igår var det sista deltävlingen av..



Det gick bra! Vi alla kände att vi gjorde vårat bästa.
I veckan får vi veta om vi gick vidare till final.
Lite extra roligt är det ju med beröm och att få skriva autografer! ;)
Alla kan inte tycka om det man gör,
men huvudsaken är att man själv gör det och en hel del fler.

Jag tror 50/50. Dom flesta band är ju så bra på olika sätt.
Det är bara att hoppas, och jag som tror på ödet,
tror ju att det mesta har en mening.

Ett tag höll det på att ställas in att vi skulle spela,
men som tur var blev det, och herregud var tur!

Att stå på scenen är en stor del av mitt liv.
Jag känner det mer och mer för varje gång jag gör det.



Idag är det söndag, det borde vara väldigt negativt.
Men det är ju lov! Så idag tänkte jag fota.
Slänger upp dom godkända bilderna här sedan då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0