just ja, jag har ju också en blogg!

Satt och läste lite bloggar som jag gillar, också slog det mig att jag har ju ocså en blogg.
Kanske var dags för en liten update då! Haha. Nejmen det händer inte så värst mycket just nu.

Fast på skolan händer det mycket, vi repar för fullt på den nya musikalen.
Mycket som ska få plats i min lilla skalle, texter, repliker, låtar.. Ah. 
Det är inte lätt. Fast just ja, vi esteter vi har det ju sååå slappt och vi leker ju bara!
Eller inte. Men jag måste ju säga att man missar något om man inte går estet! ;)
Fast, jag tycker självklart man ska gå nåt man är intresserad av. :)

När det gäller bandet så står det ganska still just nu.
Fast idag diskuterades det lite, så, det kanske är något på gång, vi får se.
Hoppas på det!

ÅH jag är alltid så trött på eftermiddagarna. (Eller ja, hela dagarna..)
Så skönt med helg imorgon!

Tyvärr har jag inte tid att fota just nu.. Eller okej. Kanske tar kort imorgon. 
Eller nae sparar det till nästa vecka.

Hejsvejs.



Saknar så otroligt många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0