lite sent jag skriver det här i bloggen men..

THE ARK KOMMER JU PÅ YRAN!
och nej, jag märkte det inte idag,
utan samma dag som det skrevs! :)

så sommaren är räddad!
hade verkligen blivit besviken om dom
inte hade haft någon avskedskonsert i östersund!
varje gång dom varit där har dom sagt att 
storsjöyrans scen är en utav dom bästa dom vet!
och det säger dom inte bara eftersom dom är så ärliga! ;)

men det kommer bli en sorglig konsert..



(google bild)

Idag

ska jag städa mitt rum, vilket jag sagt i över en månad.
Men om jag väntar längre, blir det väl maskbon där..



Kommentarer
Postat av: amy

du är å lik kissie!!

2011-03-26 @ 20:25:51
Postat av: mogge

en komplimang

2011-03-26 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0