sista dagen på lovet :(

Sitter här i Backe med Emelie, och magnus är ute med Rasmus,
Christian och Markus och dom håller på att skotra ;)
Så vi sitter här vid datorn och lyssnar på musik.
Just nu spelas Slipknot - Snuff.
Var tänkt att jag skulle fara hem ikväll och passa på att städa lite, 
och plocka fram tills imorgon,
men jag blir kvar här tills imorgon istället, lika bra det.



Den här veckan kommer bli annorlunda eller vad man ska kalla det,
vi ska hålla på med en musikal hela veckan och halva nästa vecka tror jag.
Känns.. inte så roligt. Då kanske ni tänker - men du gillar ju att hålla på med sånt?
Ja, det gör jag.. men just det här känns inte så roligt och det känns stressigt,
för vi har inte jobbat nånting nästan med den och ska visa upp det om en vecka.

Också känns det som jag skrev i ett tidigare inlägg,
att jag har tappat min motivation lite p.g.a lite som hänt,
men jag kommer snart att hitta den igen!
Och jag kommer göra mitt bästa -
för man ska tänka såhär att jag vet att jag iallafall KAN
och huvusaken är att jag älskar det jag håller på med,
och andra får väl tycka vad dom vill. (Tänkte mest på lärare nu).
En del lärare är aldrig nöjd vad man än gör.. huvva.
Men jag ska inte klaga, för alla är inte som du.

Jag vet, jag skriver lite konstigt och snurrigt, men jag orkar inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0