tillbaka till rutinerna ..

Fan vad lovet gick fort. Men det är som vanligt det, inte så konstigt att det går fort när man har roligt.
Man glömmer bara bort tiden. Idag var det musikalarbete dag 1, och det som jag hunnit med idag var:

- Få det nya manuset
- Skrivit en ny sångtext
- Gjort affirscher
- Gått och hängt upp affirscherna

Och säkert nåt mer som jag inte minns just nu.
Men det är ju en hel del.
Men det är jobbigt och stressigt, och inte nog med detta ska vi hålla i en slags övning,
och jag vet verkligen inte vad jag ska göra för något. Hm får fundera lite till.

Att det ryms så mycket i hjärnan egentligen.
Det känns som att jag har miljarder saker att hålla reda på just nu.
Känner mig typ såhär..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0