vann rätt låt..?

Själv tycker jag inte det. Fast jag tycker inte att nån låt alls var riktigt bra i år.
Men jag gillade ju nicke borg, och tro det eller ej, sanna nielsen.
Linda Bengtzings låt var också ganska "svänging", haha.
Och the monkiers låt gillade jag för den var annorlunda och glad!

Men det bästa av allt
ikväll var när
Ola Salo med flera sjöng rock you like a hurricane!


Men annars.. alltså vafan, jag är ingen schlagermänniska.
Är och kommer alltid vara en rocktjej!
Men att följa melodifestivalen från första deltävlingen
till final har varit en tradition så länge jag kan minnas.

Och jag måste ju säga att självklart är jag jätteglad för Erics skull,
tänk vad glad han ska vara nu.
Och att ställa sig i globen och sjunga kan ju inte vara det lättaste! ;)
Men vem vet.. vad som händer i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0