berg- och dalbana

Mycket som händer. Bra och dåligt. Är fan stressad mest hela tiden.
Inte bra! Så därför hinner jag inte med allt jag borde och vill. 

Imorgon är det matte nationella. Jag säger bara;
ÖNSKA MIG LYCKA TILL! shit.
Jag har lagt ner mycket tid på matten särskilt nu i slutet.
Jag vill verkligen klara den nu, så jag slipper den nästa år.
OMG, hoppas.

Jag hittade min skåpnyckel idag!
Alltså.. såhär skrev jag på facebook:

min nyckel har varit spårlöst försvunnen ett bra tag,
och jag har inte fattat för jag har alltid haft den i min väska i ett litet fack..
och jag har grävt och kollat och tillochmed skakat väskan uppochner.
så bestämde jag mig för att köpa en ny nyckel imorgon för det är jobbigt att vara utan,
men tänkte att jag tittar en sista gång.. stoppar ner handen i väskan och hittar den direkt :o
sånt är läskigt.

Men glad är jag för nu har jag ett skåp igen att lägga saker i,
och jag sparade en hundring. Perfekt.

Fick reda på mitt betyg i art performance kursen också,
och jag är mycket nöjd. :)
kul att det går bra ibland!

Tänk om det BARA hade gått dåligt,
ja då vettefan.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: moa

Jag gjorde dig till ett bloggtips hos mig!



Hoppas det var okej, and keep up the good work! :)

2011-05-18 @ 10:47:34
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0