blandade känslor

Ni minns det jag skrev om, att jag skulle göra något jag var rädd för?
Det var att jag skulle simma & göra livräddning på skolan.
Men jag gjorde det, jag klarade det! Så himla glad.
Det var i torsdags, och då var det även tredje och sista musikcafét för denna gång.
Det gick fint också. Samma dag fick jag även reda på några betyg.
Vilket var två MVG:n. Så himla stolt, att jag kan bara jag vill. :)

I Fredags var det ju "live band consert" och tyvärr, regnade det ju,
så konserten blev inomhus istället. Men det funkade ju det med.
Det gick bara bra. 

Igår, lördag, så var jag och dom här hemma + magnus på bilgrejs
på frösön. På kvällen bakade jag några kakor som.. eh.. blev lite
speciella! Ganska goda fast jag vet inte riktigt.

Idag blir det väl som vanligt en slappdag.

Mycket funderingar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0