piroger

Sitter och äter asgoda piroger som morgans mamma gjort. :)
Intressant va? Kanske inte. 
Dagen har varit väldigt intressant, hade engelska först.
Har klarat kursen och det är jag väldigt glad för. Siktade på ett G så. :)
Engelska är väl inte min starka sida, visst kan jag prata och skriva det rätt okej,
(det går på något konstigt sätt bra att skriva låtar på engelska)
men jag är inte så bra på att variera språket. men men!
Sedan hade vi svenska, kommer få ett VG där. Väldigt roligt! :)
Sedan kidnappade vi en klasskompis som fyller 18 idag,
och förde honom till en annan klasskompis hem. Där åt vi tårta.
Mycket trevligt :)

Sen var väl dagen ungefär slut. Skoldagen alltså.
Tycker om sånnahär dagar, med överaskningar och gemenskap.

Det är väldigt irriterande att det inte går att ladda upp bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0