var ett tag sedan nu

Ojoj, vad längesen jag skrev nu.. men det beror på en hel del saker.
Känns inte så värt att skriva något om man har ca en läsare per dag.
Och det är väl inte så jättenoga hur många som läser,
för jag skriver ju också för min egen skull.
Men det är ju ändå roligast om någon läser det man skriver. :)

Igår var vi till staden och shoppade.
Hittade inte så jättemycket, men lite.
Var meningen att hitta avslutningskläder,
men gick sådär med det!

Idag var det meningen att jag skulle till ström,
och hålla på med ett spännande projekt men..
men blev inställt tyvärr :(



Kommentarer
Postat av: Katarina

Vill bara tala om att jag är in o kollar minst 1g/dag;)) bara så du vet;))

2011-05-15 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0