ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Hur vet man när något är rätt och när något är fel?
Jag tror man känner det helt enkelt.
Ibland när man undrar om något är rätt eller fel,
då är det nog helt enkelt inget av de,
eftersom man är någonstans mittimellan.

Logiskt? Ja, kanske det.

Dagen har varit bra, annorlunda.
Oftast är det roligt med oväntade grejer,
även fast dom inte alltid är sådär helt 100.

Jag känner att jag inte har betett mig helt okej idag heller.
Mot folk som betyder allra mest. Men så blir jag.
När någon behandlar mig orättvist, blir jag så himla arg.
Och det är inte konstigt, men ibland kanske jag borde lugna mig lite.

"Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det"
Jag är jag, och jag kommer aldrig att bli någon annan.

Man måste lära sig att älska sig själv.
För alla har något bra inom sig tror jag.

Haha! Fick mina linser idag. 
Ser ut som en.. ja. Jag vet inte!
Roligt med variation tycker ju jag!

Kommer en bättre bild någon annan dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0