ingen vet det jag vet, en hemlighet

Härlig dag som vanligt, med bra lektioner. Älskar att sjunga. Det är ett av det bästa som finns att göra!
Ska tydligen uppträda nästa onsdag också, så då är det fan att hårdtråna när vi knappt tränat en enda gång allihopa. Fick också ett intressant mejl idag!

Alltså jag förstår inte, jag har försökt att hitta ett band (rockband) huur länge som helst, också händer det här med ett dansband, och helt plötsligt går allt hur bra som helst? Jag som alltid har sagt "jag vill bli artist, men vad jag än gör så tänker jag inte bli känd genom dansband".. Haha!

Just ja. Idag var det min tur att leda min grupp, att göra ett musikarr sen och leda det. Det gick ju faktiskt bra!
Glad jag blev när jag var dåligt förberedd. En sak som är jobbigt med mig är att när det börjar gå bra med saker och ting och man har roliga saker att se fram emot, då blir jag lite rädd, och nervös, men det ska inte få ta över.

Är så grymt jävla sugen på en chokladkaka nu alltså.

Skulle göra nästan vad som helst för att få en nu!
Verkar som att det blir festligheter i helgen! Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0