Söndagkväll

Godkväll! Har faktiskt varit en skaplig söndag,
men såklart så gömmer sig dendär lilla ångesten inför måndagen där inne någonstans.
Fast som tur är, så är måndagar nu för tiden rätt okej, med tanke på lektionerna.
Idag har jag fotat, ätit, fikat, skrattat, pratat.. ja. Haft en helt okej dag.
Hade väl inte klagat om jag hade haft lite mer umgänge, menmen.
Det är bra att bara vara själv också ibland. 

Jag saknar någon, jag saknar något. Jag behöver någon som behöver mig.
Så mycket, som jag vill dela med någon.
Jag vet inte om jag vill ha dig, eller om jag vill ha dig.
Eller om jag vill ha någon av er.
Vem än det är så vet jag att den finns där ute någonstans.
Jag måste ta dagen som den kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0