somehow, somewere?

Hade en helt okej kväll igår. Trodde ett tag att jag inte ens skulle ta mig iväg, eftersom skjutsen blev försenad. Så jag hade ställt in mig på att bli hemma ändå, jag som hade klätt upp mig och allt.. Men tillslut efter många om och men så blev det så att jag åkte. Det blev en händelserik natt! Vi åkte från mig runt halv 11, så vi var väl framme efter halv 12 någon gång. Då blev det lite hemmafest, rätt okej. Men dom flesta verkade trötta. Vi var också en sväng till körfältet, och där hoppade det fram en kille framför bilen så vi gatt tvärstanna, han började skrika att vi skulle skutsa honom, men.. vi blev rädd. Sen när vi var påväg hem så sitter det ett vildsvin mitt i vägen, påkörd, den kunde knappt gå med bakbenen. Åh, fyfan vad jobbigt att se! Stackarn. :( Men vi gjorde vad vi kunde iallafall!

Lite seg imorse, men jag tog mig upp såklart. Idag blir det 60-års kalas! Blir nog trevligt. ;)

Vet inte vad jag vill längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0