i'm moving on?

Idag fick jag mig en riktig tankeställare. En del saker som jag tror att jag gått vidare från, börjar jag fundera om jag verkligen har gjort det eller om jag mest har förträngt det. Jag tror inte på att tiden läker alla sår, men visst blir det oftast lindrigare. Fan att livet ska vara så svårt! Men det är inte bara pest, utan det är underbart också! Och nu vill jag verkligen att det vänder och blir bra! :) Ett nytt år har börjat, och jag förväntar mig underbara händelser, mycket överaskningar! Kanske lägger ut bilderna från nyår senare! Hej.


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; japp det gör jag! Jag kan en hel del instrument, gitarr, bas, piano, två olika sortes flöjter. Men i skolan har jag gitarr och piano sm instrument! :)



Själv då? :D



kram

2012-01-03 @ 18:13:39
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0