never say never

Igår såg jag filmen "Never Say Never", med Justin Bieber.

Tycker ju inte om hans musik, men visst var den ganska intressant och titta på. Han är ju lite söt den där lillkillen. Eller lillkillen, han är ju fan lika gammal som mig tydligen. Haha.

Om den är sevärd?
Mja, gillar man han och hans musik, klart man måste se den.
Gör man det inte, det kan vara bra ändå, man kanske ändrar uppfattning om honom vad vet jag.
Jag tycker fortfarande inte om hans musik, men jag tycker att han är en duktig och söt kille som lyckats. 

Klart man blir lite avis!
Det är ju min dröm med.


Kommentarer
Postat av: E M S

Vad roligt att du var med och tävla i dagens blogg. vinnaren är utsedd o kika in o kolla vem som vann!

var gärna med igen i morron till nästa dragning :)

http://emsinthebox.com/2011/august/dagens-blogg-12.html#comment



hoppas du haft en fin lördag!

puss o kram Ems :)

2011-08-27 @ 23:45:54
URL: http://emsinthebox.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0