sweet home alabama

Oj, tiden går fort när man har roligt. Idag har jag och min finaste varit tillsammans en månad.
Jag kände för att ge han en liten present så jag gav han en hjärt-chokladask :) Lite söt var jag då.
Och imorgon är det fredag, och som jag längtat till den dagen.. 

För imorgon har jag och tjejerna spelning, också följer älskling med mig hem! Kan inte bli bättre.
Så nu, ikväll, måste jag städa ihop lite (mamma tjatar på det med, förståeligt) och leta kläder tills imorgon.

Men.. som det känns nu blir det att sova nån (några) timmar. 
Men sen måste jag verkligen göra något. Och jag vill bli frisk! :(
Är väl lite bättre, men jag är förkyld, och det kliar typ i halsen.
Jag vill kunna sjunga imorgon.
Eller alltså, jag ska ju det, men det är jobbigt när det är ansträngande i halsen.

Puss och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0