dreams, dreams

Varför finns du i mina drömmar nästan varenda natt?
Jag vet inte men det är där du är.

Åh, älskar att IDOL har börjat! <3
Det kmr va varje kväll nu ett tag.
Men jag är chockad, för bara nu i två program har det dykt upp så jävla många talanger,
nästan inga pajaser! Det brukar ju vara nästa bara sånna och nån få bra.
Men det är trevligt, har inte sett nån jag känner igen än men nån borde jag ju se snart.

Och jag är glad, för jag håller på att plannera sjukt bra grejer jag har velat gjort i flera år.
Ikväll är sista kvällen i Sthlm, så jag tänker njuta så mycket som det går.
I helgen blir det inte heller lugnt, utan då blir det troligen fest!

Undra hur det går idag?
Jag MÅSTE "plugga" nu.
Hejdå.

Dagens "facelook" HAHA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0