no one knows

Jaha, idag var en bra dag tycker jag. Igår var en mindre bra dag.
Mitt humör var mycket bättre idag än igår! Härligt, och det kändes som att
dom flesta var mycket gladare idag också. Eller beror det på mig? Jag vet inte.
Iallafall hade vi ensemle idag <3 världens bästa lekiton alltså.
Vi spelade igenom en låt och det lät superbra, alla är så duktiga.
Och jag och johanna fick igenom våran vilja att byta den andra låten.
Vilka låtar det är tänker jag inte säga det får den som har tur se framöver.
Vi har också röstat i skolvalet idag, och jag kan säga att jag
röstade blankt eftersom jag inte vet alls vilket parti jag tycker om.
Jag måste sätta mig in i det där mer, så jag vet exakt. Just nu vet jag för lite,
och då är det bättre att göra så som jag gjorde.

Vi kommer åka runt att spela domhär låtarna lite överallt, det ska bli asroligt.
Men iallafall så ska jag vara hos farmor ikväll.
Också ska jag försöka jobba lite matte.
Alltid när jag tar hem saker för att jobba så blir det aldrig av.
Åh, blir tokig på mig själv! Men ja, vi får se hur det går.
Det hinns ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0