shout it out loud

Är det något som är mer irriterande än folk som inte respekterar andra?
När man försöker vara snäll, hjälpa andra och på något sätt,
försöka göra sig hörd. Och människor bara ignorerar och börjar göra andra saker,
DET är riktigt respektlöst, och jag förstår inte hur man kan göra.
Man står där och på något sätt försöker få folk och se en,
men dom får liksom en och känna sig LITEN och pinsam.

Det kanske inte alltid är meningen av folk och få en och känna sig så,
men jag tycker det är så himla irriterande och jag blir så ledsen.
Det är inte så himla mycket begärt att vilja bli lyssnad på.
Och det är när sånthär händer man kommer på varför man slutat brytt sig
om vissa saker. Så då säger man, gör det själv då förfan, och går därifrån.
Precis som jag gjorde idag. Jag tycker folk behöver lära sig mer om vanligt vett.

MEN, jag fick min The Ark affirsch idag! DEN VAR JÄTTESTOR!
Och autograferna var så fina, och och jag ska rama in den. <3


Kommentarer
Postat av: Isabell

så sant...! fin blogg du har:) hoppas du får en bra dag! ;)

2010-09-04 @ 11:20:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0