simning

Idag är det lördag och det innebär blandannat simning.
Förra helgen blev det inte av av nån anledning. 
Men nu blir det om några timmar, härligt.
Har även spelat lite keyboard, gick rätt bra.
Försöker lära mig nya ackord och så.
Att spela på annat sätt med noter tar jag sen någon gång.. hehe.

Har valt instrument till nästa år också, fortsätter med sång!
Det är sången jag vill utveckla mest. Gitarr och allt annat kan jag lära mig själv skapligt ändå,
också har jag fler chanser att kanske få uppträda.. typ. Blir bra det där.

Blir ingen dansgala för mig ikväll.. blandade känslor.
Jag gillar ju inte att dansa,
men det var på tok för länge sedan jag var ut och träffade folk.. :(
Men det hinns! Bara så svårt att hitta på nånting.
Men egentligen räcker det ju bara att ha en filmkväll typ.
Var super längesedan någon sov över hos mig, tjejkompis alltså.
Saknar allt sådant.. minnen sen man var liten.
Och DIG saknar jag varje dag, bror.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0