uuutmaning

Har blivit utmanad av Moa! (www.moathemoses.blogg.se)
Jag ska då berätta åtta saker om mig själv,
och sedan skicka utmaningen vidare till åtta andra bloggar.

1. Jag är rädd för en hel del saker,
först och främst allt som har med vägen och trafik att göra. 
Typ broar, gå över vägen och så.. väldigt jobbigt!
Men med min starka vilja så klarar jag det ändå. :)

2. Jag är helt ärligt beroende av pasta.
Men jag försöker att "dra ner på det" haha!
Inte så bra att äta för mycket av det, tydligen. :(
Kunde ju ha haft en jättenyttig favoriträtt! ;)

3. Skulle aldrig i mitt liv kunna börja röka eller snusa.

4. Jag tycker att the green mile och tjenare kungen är bästa filmerna.

5. Jag rör på mig otroligt lite.
Men har försökt blivit lite bättre nu så,
hoppas det går bra!

6. Jag tycker att väldigt mycket är orättvist.
Och att en del borde tänka sig för innan dom gör eller säger saker,
för det är lätt att ta illa upp av olika saker.

7. Brukar sitta och fundera på hur människor kan vara så himla olika.
Men det är bra på en del sätt, och dåligt på en del.

8. Jag är dåligt på att spara pengar.
Jag försöker men ändå försvinner dom bara.
Och jag vet inte vad jag köper men, bort far dom!

Och eftersom jag nästan inte har några läsare, 
så utmanar jag ALLA som läser min blogg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0