beat it, just beat it

Som sagt, väldigt mycket som händer just nu.. Men det mesta går frammåt!
Jag har äntligen fått låna en inspelningsapparat, väldigt enkel så det blir ju inte världens bästa ljud.
och jag är inte superbra på att spela gitarr och har ingen gitarrist i närheten.
nästan ALLTID gör man något litet fel när man vet att det är inspelning på.
men jag har iallafall några grunder sparade på datorn,
och jag spelade in några av mina egna låtar och en "cover". jaja.
det är på gång. och efter att en kille hade hört en inspelning sa han att jag kunde få spela in hos honom. nice!
snart ska jag tillbaka till strömsund och repa inför nästa deltävling.
musik är mitt liv. blandannat! tillsammans med min familj, vänner osv. osv. <3
det betyder mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0