dag 11 – första gången jag dumpade någon/blev dumpad

Hm.. vet inte om jag ska ta den ALLRA första gången, typ i lågstadiet, eller om jag ska ta den riktiga riktiga.
Men jag tror jag tar den allra första, för den är lite komisk faktiskt medans den andra är bara väldigt tråkig.
Iallafall, jag var tillsammans med en kille i typ tvåan eller nånting, och jag gillade han faktiskt ganska mycket.
Och vi var tillsammans i 4 DAGAR! :o wohow! men det var mycket för att vara på den tiden då det brukade hålla typ 1 eller högst två dagar. Vi var tillsammans, efter att ha antagligen skickat någon och frågat!
HAHA, och vi pratade typ aldrig. kanske en gång? men sen minns jag att det var alla hjärtans dag,
och han hade gjort ett fint hjärta i papper med hjälp av sin kompis, och skrivit "i love you" fast felstavat, gulligt. ;)
sen sprang han iväg, och sen helt plötsligt kommer han tillbaka och viskar i mitt öra, "jag gör slut",
och jag bara.. jaha? och sen, vips hade han en ny tjej, hahaha.
herregud, tur man bara kan skratta åt såntdär nu.
och sen en annan kille jag var tillsammans med typ i ettan eller tvåan,
och jag frågade han en dag ett bra tag efter vi blivit "tillsammans" så sa han nånting och sa
"men är inte vi tillsammans?" och han bara: "nej.. jag gjorde ju slut för längesen..?"
hahahaha alltså utan att säga nånting. ja herregud vad roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0