kortdag

Kom nyss hem, eller ja för 45 minuter sedan ser jag nu. Tiden går fort!
Dagen har faktiskt inte varit bra alls, det har gått väldigt dåligt.

Kan ju säga som så att jag är arg, eftersom när jag väl bestämmer mig,
för att lägga ner all min kraft och göra mitt bästa så verkar inte det räcka heller,
och jag förstår verkligen inte.. det känns orättvist.
Ingens fel direkt så, men jag blir väldigt ledsen.

Dessutom tycker jag att en del inte borde få vara lärare. 
Jag hatar orättvisor! Man ska behandla alla lika.
Inte ha några jävla favoritelever, eller sånt. 
En del borde inte få vara busschaufför heller.
För som inte så länge sen skällde en ut alla i bussen,
för att han själv var på dåligt humör och försenad. 

Och inge gladare blir man heller av alla extremt sura människor som finns.
Måste vara väldigt jobbigt.
Nu låter jag också EXTREMT bitter, men nu har jag verkligen tröttnat.

Nej, idag har inte varit någon bra dag.
Men det finns ju även sånna.

Men jag kan säga såhär, att det blir snart bättre igen!
Även fast det just nu känns ganska mörkt.

Tack alla som finns där för mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0