want your bad romance

Shit, herregud vad det är mycket just nu. Väldigt mycket som händer.
ROLIGA saker, men det sliter som bara den på kroppen.
Det är så konstigt, för det man älskar att göra blir jobbigt även det.
Och det är såhär det känns att vara inom den här branschen.
Igår tränade vi med bandet, ett band jag och en kompis ska vara med i en tävling med.
Nu på fredag, vi har tränat två gånger. Vi kommer göra vårat bästa, och huvudsaken är att vi har kul.
Tänk att jag fått den här chansen. Jag ska vara tacksam, och det är jag också!
Det enda som jag är nervös för är hur man ska röra sig på scenen.
Men känner man musiken i kroppen, blir det nästan av sig själv.
Den riktiga sångaren är (för tillfället?) inte med, så vi fick förfrågan att ställa upp.

Önska oss lycka till, det kommer bli en upplevelse hur det än går.

På skolan håller vi på förfullt att träna på våran musikal,
den har redan visats upp på skolan,
för elever och föräldrar, men nu ska vi turnera med den. Det kommer innebära nervositet, massor, bära saker, lyfta saker, ha minnet i behåll, och slita massa på kroppen. Men det är sjukt underbart roligt, så jag SKA inte klaga.
Man kan säga att just nu lever jag i en drömvärld OCH en stressvärld.
Jag får chansen att göra massor av det jag vill på en gång, men jag har en förmåga av att känna mig "utbränd" efter bara nån dag. Jag blir jättefort väldigt trött och slut.
Ge mig energi så jag kan göra det jag älskar med fart och flyg!






Kommentarer
Postat av: moa

Lycka till med allting, och kämpa på! :)

2011-01-11 @ 16:11:10
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hanna jag ger dig all energi jag har i mig för jag vill värkligen att du ska göra det du älskar, även om det blir jobbigt ibland med men det kommer gå skit bra det vet jag! Älskar dig<3

2011-01-11 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0