time of your life

Det är nu jag lever livet. Och det känns faktiskt underbart.

Den senaste tiden har varit super, har varit på en, ja, marknad..
med vänner, gamla som nya. träffat helt nytt folk, haft de närmaste där,
återupptagit kontakter och bara levt.

Var nära på att efterfesta med jay smith o hans band,

men sen när jag fick veta att dom sagt samma sak till flera stycken,
så blev det inte lika roligt längre.. aja ;)

Har varit på semester med familjen, sett nya ställen.

Jag börjar tro mer och mer på ödet..
men jag vet inte om jag kan tyda alla tecken.
jag är ganska velig av mig!
men men.


Osammanhängande as usual, men bilder kommer, imorgon.

hejhej!



Kommentarer
Postat av: nathalie basurto

sv: =) okej..



ja sthlm e underbar =)



vad gör du i helgen då,

2011-07-16 @ 09:21:54
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0