första dagen på jobbet..

har avverkat min första dag på sommarjobbet.
det gick helt okej, var ju omtyckt av dom små barnen som tur är,
iallafall idag. haha. helst av allt skulle jag ju vilja bara ligga hemma,
och göra vad jag vill.. men. "sånt är livet, sånt är livet."

och som tur är så är jag ju rätt så plikttrogen, haha,
går skola, och har sommarjobb, duktigt duktigt!
nämen gud vad jag babblar på.. skriver bara av mig.
har ju typ ingen läsare alls på den här bloggen, synd..

hoppas på att den här veckan ska gå fort! :)
hej å hå

kommentera gärna ni som läser, speciellt
om ni har en blogg så kan jag kika in eran :)

igår var jag i en sånhär:
<3



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag kollar läget i din blogg var o varannan dag faktiskt;))

2011-06-16 @ 17:32:47
Postat av: moa

Jag brukar kolla in här! :)

2011-06-16 @ 22:37:27
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0