oh vilken härlig dag!

Det första jag kollade när jag vaknade var om det var sol ute, och det var det!
Så jag hoppade upp, vid 10 tiden. Gick raka vägen ut och solade, försöker bli brun, men trögt går det!
Åh, en del blir ju brun på en gång bara dom är ute typ en dag och jag pressar och pressar i solen,
men det händer inte mycket. Aja! Jag är väldigt glad för att det är sol nu.
Det var längesen, nu när det äntligen är sommar så kan det ju vara fint väder varje dag, tycker jag ;)
Kan väl få regna nån enda dag.

Här brukar jag numera sitta och sola. Vi har en kattgård där också.



Sen åkte vi på badet som ligger på byn, det var jättehärligt och det var mitt första dopp för i år. Men det varade inte länge för det kom bräms, det kom getingar, och fyfan vad vi skrek, vi fick panik och sprang genom hela byn i handdukar, till mamma som var där. Herregud! :)



Kommentarer
Postat av: Magnus

Duktig du är hanna! :D

2011-07-01 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0