sol vind och vatten

Chacha, hallå, eh hej! Äntligen lyser solen!
Det känns ju fan inte att det är sommar,
solen är så jävla snål med att visa sig tycker jag.
Har haft besök av min vän Claes (som va ett bra tag sen)
och Johanna! :) Vi satt här o snacka ett tag,
sen for vi på byn och och åt (eller han åt)
sen skjutsade han hem Johanna o sen mig.

Och nu sitter jag här,
och tack till dom som förgyllde min kväll,
älskar att umgås med vänner,
men det blir så sällan tyvärr.. :(
hoppas det blir bättre med det. :)

Imorgon drar jag, mamma o syrran till stan
och förhoppningsvis hittar massor med kläder
och liknande att shoppa! :)

Längtar till Dunder! :o

Ha det så bra.
Saknar dig, det vet du :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Saknar dig med ska du veta. :) men vi måste ses någon ting snart tycker ja. :)

2011-06-26 @ 22:48:44
Postat av: nathalie basurto

sv: tack =)



ja visst kan vi det, vi kan följa varandra genom blogglovin.. lägger till dej där nu =)

2011-06-28 @ 18:17:37
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0