danza kuduro

Hade en helt okej dag/kväll/natt igår,
firade johanna som fyllde 18 genom att först vara på kalas hemma hos henne
och sen dra vidare till ström för att träffa folk, gå på krogen. Mycket trevlig folk faktiskt.
Och som vanligt slutade kvällen helt oväntat! Free. Var tänkt att jag skulle ta bussen hem mitt i dagen,
men så var pappa så snäll så han kom och hämtade mig. Åh så glad jag blev då.
Jag borde: Måla klart mitt rum. Måste ta och göra det! Så jag kan göra fint och julpynta och sånt.
Var ju och shoppade i fredags också, skulle ha vinterskor men det blev annat istället..
Var där med hela familjen. Och kinamat blev man bjuden på! <3 Så nice så.

Blir en fullspäckad vecka, som vanligt typ.
I helgen blir det nog bara att ta det lugnt.
Om jag inte har glömt nåt?
Jag är så duktig på att glömma bort och skjuta fram grejer. Aja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0