jag tänker leva mitt liv och inte spilla någon tid

Igår var det så underbart roligt, händelserikt, grymt, ja.. med mera! Det var ju halloween-party några mil hemifrån, och vilken jävla tur att en polare frågade om jag skulle med - annars hade jag nog inte befunnit mig där. Men jag är glad att jag gjorde det, för det blev hur lyckat som helst. Allt, förutom dagen efter, idag. Hehe. Ja, vad säger man. Jag har mycket kvar att lära, men det går frammåt med det mesta! Och härligt att vara på en tillställning där det var 18-års gräns säger jag bara.

Två fulla pojkar som slogs om en, liveband, discomusik, glada människor, oväntade händelser. Shit!

I’m moving on and I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0