long time ago

Ja, nu var det ju ett bra tag sedan jag skrev här.
Men mycket har hänt kan jag lova!

Vi börjar med musiken.

Vi har haft flera spelningar med bandet - tro det eller ej jag börjar vänja mig lite med dansbandsmusiken nu. Men som sagt det beror helt på i vilken grad! Vi spelar ju bra låtar, jag tycker om nästan alla. Det är en jäkla blandning, från Barbados till ZZ top. Det har gått bra på alla spelningar mer eller mindre, men publiken har ju stor betydelse, så är det bara! Det känns såklart mer betydelsefullt att spela med mycket publik. När vi spelade med Jannez var det runt 400, medans vi spelade på ett annat ställe med ca 10 st. Men alla är gulvärda såklart, så små smulor är också bröd.. Eller något. Vi har fått till en skiva också! Den heter HäSkenZ - One Place Only. Vi har nu också en facebook-grupp, en myspace, en hemsida.. Kolla in dom! Hm.. vet inte riktigt vad man kan säga mer. Vi har varit med i tidningar, och kommer snart med i en till! Den här veckan borde det bli. 

Well. 

Jag älskar musiken, men ibland är det mycket jobb!
Men det går så mycket bättre eftersom det är det bästa jag vet.



Skola/Jobb


Nu är alla "jobbiga" kurser helt klar, matten, religionen.. Ja allt sånt där. BORTA. Skönt. Har gått och sökt sommarjobb på en restaurang! Lät rätt lovande. Jag har aldrig funderat på den linjen förut men, känner att det kan vara lärorikt.. Så man får väl hoppas på det bästa.
Aja. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0