min dag!

hej hallå! min dag har varit bra, hoppas er också varit det! först ringde jag och bokade tid på hälsocentralen, och fick som tir var tid inom två timmar bara. det visade sig att jag hade muskelinflammation.. aja, det går förhoppningsvis över snart när jag käkat tabletterna. sedan mötte jag upp johanna, eller hon kom till mig och hälpte mig att fixa mitt nya barbord, så nu står det ganska stadigt iallafall! vi strosade runt lite på byn, jag frågade om jobb, köpte dunderbiljett, kollade på kläder.. åh jag blev så himla lockad att köpa en klänning, men helt otroligt så stod jag emot..

men igår köpte jag en systemkamera! ;) jag har verkligen blivit en shopaholic, men nu måste jag lugna mig lite tills jag fått ett jobb!

iallafall, senare så gick jag ut på en prommenad med erika och efter det såg vi en skitrolig film, minns inte vad den heter men den handlar om att en tjej finner en myket yngre kille, som visar sig vara sonen till hennes psykolog.. ja, jag önskar ibland att jag också fann någon.. men det kommer, ödet ödet.

nu är jag i rossön och blir där över helgen.

ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0