please just let me hold you

Goddag, eller oj.. God eftermiddag?
Vilken start på dagen jag hade. Vaknade med världens yrsel, illamående, ont i magen..
Jag kunde inte ens öppna ögonen så snurrade det otroligt mycket! Jag kunde inte ens röra mig.
Fick lite småpanik, men efter ett bra tag så kunde jag iallafall ta mig ner till soffan och lägga mig där.
Jag blev sakta men säkert bättre och bättre och nu är jag ungefär som vanligt.

Det var tänkt att jag skulle åka och klippa mig idag,
men jag flyttade fram tiden istället och tar det då jag är klar med färgningen.
Igår blev man bjuden på middag av pappa, och som vanligt kunde jag inte slita mig från pastan.
Pasta och kyckling plus beasås - gooott.
Blev erbjuden lite extrajobb, awesome så får se hur det blir med det.

Nu ska jag snart äta, blir nån slags pyttipanna.
Puss & Kram!




Kommentarer
Postat av: MATILDA~

sv: härligt, jag med :)

2012-06-28 @ 22:17:03
URL: http://matildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0