lov!

Nu är det efterlängtade lovet här. Ska vila, ha roligt, vila, ha roligt.. Ja. Får väl se vad som händer, typ. Nästa vecka är det en intensivvecka av musikalen.. Träningar, uppvisningar, och så..! Denna musikalen, Sweeny Todd, är en jäkla utmaning säger jag bara. Jag sjunger ju, i "bandet" där, jag är ingen roll.. Men iallafall, låtarna är några jäkla utmaningar alltså, musikallåtar har jag nog aldrig sjungit förut. Shit. Höga toner, mörka toner.. Pauser, aaah. Men det går väl hyffsat! :) Har hört att vi valde typ världens svåraste musikal också..

Idag har jag
ätit frukost (en halv macka) varit ute och gått, ätit lunch (havregrynsgröt). Ska snart träna lite. (Vad har det blivit med mig..?) Om någon undrar varför jag skriver här så sällan så har jag tappat motivationen, typ inga läsare, ingen fantasti typ varje dag.. Aja.

Hejåhåå.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej Hanna! Jag vet inte om du fortfarande använder denna bloggen, men om du gör det och känner till Elin Andersson så behöver jag din hjälp. Tack på förhand!



Epost: [email protected]

2012-06-03 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0