nystart

Nu är det så att jag har tänkt börja blogga igen! :)
 
Anledningen varför jag inte gjort det på ett bra tag är; att först och främst tappade jag intresset, lusten. Jag har många gånger sagt att det känns onödigt när nästan ingen läser, men det är ju ändå mest för min skull jag bloggar, så.
 
Nu kommer det dessutom bli lättare för mig att göra inlägg när jag har en iPhone, har haft den ett bra tag nu, men nu har ju även nya iPhone 5 kommit ut! Men jag nöjer mig gott & väl med min 4;a!
 
Så, vad har hänt sedan sist och vad pågår just nu i mitt liv?
 
- Jag har tagit studenten. Gick ut med bra betyg som jag är stolt över!
söker jobb, planerar inför eventuell utbildning..
- Har hittat en fantastisk pojkvän som har allt jag kunde önska mig <3
- Har bott i min lägenhet ca 3 månader nu. Trivs bra, men är mest ute på vift.
- Har mindre umgänge än någonsin. Saknar nästan skolan på ETT vis.
- Mår helt okej. Det går upp & ner som vanligt. :)
- HAR BÖRJAT MED KÖRKORTET! :)
(ja, jag är 19 år, men jag har haft en otrolig rädsla för detta.)

Hoppas verkligen på fler läsare nu, och mer blogg-insperation från min sida.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0